Thursday, August 04, 2005

X: Hot with/med Coldplay

Coldplay will perform in Oslo on 31st of October. The tickets were issued this morning at 9 am. A good friend of mine, Camilla, bought one right after and encouraged me to buy one too. When I logged on at 10, it was sold out entirely. I returned from night shift at 8 am. But even if I had a few important tasks to take care of in the morning, it could easily have been postponed a few minutes.

It kind of sucks, as I didn’t realise until afterwards how eager I really was to rock with the British lads. The U2 experience reinforced that desire.

If anyone knows of a spare ticket, I know of a willing buyer ;)

---

Coldplay har konsert i Oslo Spektrum 31. oktober. Billettene ble lagt ut for salg i morges klokka 9. Min gode venninne Camilla (Isaksen) kjøpte like etter og oppfordret meg snart etter til å gjøre det samme. Klokka 10, da jeg logget meg på, var det helt utsolgt. Jeg kom fra nattevakt klokka 8, og selv om jeg hadde en del å gjøre på morgenkvisten, kunne jeg enkelt utsatt det noen minutter. Litt kjedelig, da jeg ikke før etterpå innså hvor gira jeg virkelig var for å dra. Opplevelsen på U2 konserten har nok mye av skylda for det.

Hvis noen skulle ha en billett til overs, vet jeg om en villig kjøper ;)

No comments: