Saturday, September 10, 2005

Missing links/Lenkesurfing

I spend much time online surfing. Enjoying to be systematic and organized, I have an arsenal of (in my view) handy and fascinating web addresses that may be useful for others than me. The ones given in this just established blog series will hopefully be researches saving you time on the various areas listed.

---

Jeg er mye på Internett, altså surfer jeg. Jeg vil kalle det kjedesurfing. Dermed ble en blogserie om nyttige og spennende lenker naturlig nok kalt ”lenkesurfing”. Systematiker som jeg er, har jeg nokså mange (i mine øyne) gode koblinger, og har lite imot å dele disse snarveiene.



Part 1: General handy sources/generelle nyttige verktøy
Part 2: Free SMS from online/gratis SMS fra Internett
Part 3: Language tools/språkverktøy