Friday, August 05, 2005

X: Coldplay afterall/alikevel!

After hours of sorrow and despair from experiencing ticket sell-out, I was able to purchase one of the precious few that bounced back online for unknown reasons. I was only able to get a seat halfway back; Area 114, row 10, seat 12. I did not get access to one of the desired standing/jumping area in front of the stage), but I can't complain. And if I don't wanna go by the end of the day (before October 31st), I can always sell it (probably with profit).

I'm still on a quest to find myself a better position and a ticket for another friend. So the announcement earlier today is still valid ;)

---

Timevis med sorg og fortvilelse ble avløst i et billettkjøp. Et fåtall billetter ble av uviss grunn gjenlansert, og jeg slo til. Jeg fikk kun sete plass halveis bak i Spektrum; Felt 114, rad 10, sete 12. Dette i motsetning til en ønsket stå-/hoppeplass ved scenen, men jeg skal ikke klage. Og om jeg bestemmer meg for å ikke gå, er det ikke noe problem å få videresolgt billetten - selv med fortjeneste.

Likevel er jeg fortsatt på utkikk etter en bedre plassering og en billett for en annen venn. Så utlysningen tidligere i dag står ved lag ;)

No comments: