Sunday, August 07, 2005

X: Cool tickets/riktige billetter

A few tickets for the Coldplay concert(Oslo, October 31st) had not been picked up, and were re-launched online this morning at 5am. By 6 they were sold-out again. There is a great advantage by working night shifts, as I was up, online and able to get two tickets for the front, middle section. One for me and one for the girl for whom I was the best man (more about the wedding here). AND, in addition to being in the very best located area, it's also in the area where the bride's best maid has gotten tickets. A merry reunion.

Now I have one ticket for sale (look for red spot), if anyone's interested; area 114, row 10, seat 12.

---

Et par billetter til Coldplay-konserten(Oslo, 31. oktober) ble gjenlansert på nett i morges klokka 5. I løpet av en time var de nok en gang revet vekk. Det er flere fordeler med å arbeide som anttevakt, for eksempel at jeg var våken og på nett slik at jeg fikk sikret meg to billetter med best plassering; i midten, fremme ved scenen. En til meg og en til hun jeg var forlover for (les/se mer om bryllupet her). Ikke nok med det; den andre forloveren har fått billett i samme feltet.

Nå har jeg en billett til overs, om noen skulle være interessert; felt 114, rad 10, sete 12.

No comments: