Friday, May 04, 2007

Få penger for å motta billigere mobilregning


ADVARSEL: Dette er reklame.

I flere år har jeg vært mobilabonnent hos Talkmore. Dette er et forhåndsbetalt abonnement uten innmeldings- eller månedsavgift. Talkmore har en av Norges beste mobiltjenester med lave priser for samtaler (69 øre/min), særs billig intern ringepris (29 øre/min), gode avtaler for SMS (43 øre) og MMS (1,69 kr), og blant landets rimeligste GPRS priser (7,5 kr/MB).

I mai har Talkmore kampanje. Hver nye kunde som oppgir mitt mobilnummer ved tegning får 200 kroner i ringetid. Jeg får 400 kroner i vervepremie. Men fordi jeg er grei, og ønsker meg noen ekstra hundrelapper i ringetid, skal du får 50 kroner av meg om du blir Talkmore-kunde. Dette er penger du kan bruke til hva du vil, i motsetning til kampanjens beløp som kun gjelder mobilbruk.

Undertegnede har deltidsjobb i DinSide.no. En av mine arbeidsoppgaver er å oppdatere mobilprisene for hele landet. Prisinformasjonen er tilgjengelig i redaksjonens mobilkalkulator. Sjekk denne for å se hvilket abonnement som passer best for ditt forbruk. Dette er noe jeg anbefaler deg å gjøre uansett.

Om Talkmore gjør det bedre enn ditt nåværende abonnement, tar du kontakt med meg. Ettersom det ikke koster noe å bytte abonnement, har du bare noe å vinne.

No comments: