Tuesday, September 13, 2005

X: Motif/Motivet Oslo

One month into my Oslo stay, it is time to expose some files on my camera memory card. This chunk of folders have pictures from Grønland (where I lived for a bit), Grefsen (where I live now), the church service I attended with Rigoberta Menchu, the conert in Frognerparken with 120,000 spectators and Ravi + A-ha performing, University of Oslo, and various shots around Oslo.

Have a peek using this post or follow the menu at the right.

---

En måned etter ankomst Oslo, føler jeg det er på tide å eksponere noen filer fra mitt minnekort på digitalkameraet. Denne samlingen av nypubliserte mapper har bilder fra Grønland (hvor jeg bode første 1,5 uka), Grefsen (hvor jeg bor nå), Gudstjenesten jeg deltok i sammen med Rigoberta Menchu, konserten i Frognerparken med 120.000 tilskuere og Ravi + A-ha på scenen, Universitetet i Oslo, diverse bilder Oslo rundt.

Ta en titt via denne posten eller bruk menyen til høyre.

No comments: