Wednesday, April 04, 2007

X: R.I.P./Hvil i fred, Kristell

My former classmate from junior high, Kristell, went missing a couple of months ago. Today came the message for which I was not hoping; Kristell does not live no more. That the newspapers inform that there was nothing criminal involved reduces the need for aggression or rage, but does not remove the terribly sad in the implications of the news.

My condolences, thoughts and prayers are sent to the family, the friends and other next of kin.

Rest in peace, Kristell.

---

Min tidligere klassekamerat fra ungdomsskolen, Kristell, forsvant for et par måned siden. I dag fikk jeg med meg beskjeden jeg ikke håpet på; han lever ikke mer. At avisene skriver det ikke er kriminelt, reduserer behovet for aggresjon eller raseri, men tar ikke bort det forferdelig triste i nyhetens innhold. Mine kondolasjoner, tanker og bønner går til familien, venner og andre pårørende. Hvil i Fred.

Budskapet ble lest på nettsidene til Nordlys og Folkebladet.

No comments: