Tuesday, February 06, 2007

X: Kristell gone missing/forsvunnet!

A former class mate of mine, the last couple of years grade school, Kristell, has gone missing. My Dad just forwarded the link from the (third largest) national newspaper Dagbladet.

I far from know him well, but still good enough to be a bit shaky. I just found out and am still in a bit of shock. I fear the worst, sure hope not though, and am for now just spreading the news to potential observers of Kristell.

He was last observed at the Norwegian Costal Voyage up in Honningsvåg last Tuesday.

Pray for him and strength to his family.

---

En tidligere klassekamerat på ungdomsskolen (Elvetun Skole, Brøstadbotn), er forsvunnet. Politiet gikk ut med fullt navn og bilde, etter at han offisielt har vært savnet siden onsdag. Han skal ha vært ombord hurtigruta MS Midnatsol som la fra kai nordover fra Honningsvåg forrige tirsdag.

Min far sendte meg akkurat lenken fra Dagbladet.no. Etterpå fant jeg tilsvarende nyheter i Troms Folkeblad og Nordlys.

Jeg er ennå nærmest i sjokk, det er helt uvirkelig å se noen man delvis kjenner avbildet i den nasjonale pressen som ”en 25 år gammel Sørreisa-mann”.

Jeg håper det beste, at alt er i orden, men må innrømme jeg frykter det verste. Men for nå informerer jeg bare de som måtte kunne ha observert Kristell et eller annet sted, og ber alle om å be for at han kan komme til rette igjen, og om styrke til hans familie.

No comments: