Tuesday, February 06, 2007

X: Unlucky 11/Dass med 11. plass

This weekend’s volleyball ranking tournament for men’s first division gave us the worst odds to proceed with both set up of the groups and our own performance. With two losses and two wins we winded up 11th. We are still on top of the ladder all in all so far this season.

I personally was only given about 10 minutes of playing time Saturday. Sunday I played a mediocre match as libero, and then a pretty good first game as an outside hitter (my main position). Unfortunately I was swapped because I was not given enough balls from the setter (!). The illogical explination uspet me somewhat, but with a no-good back, to rest is not the worst idea.

---

Vi kom på en skuffende 11. plass i helgas rankingturnering i volleyballens førstedivisjon for Herrer. Det nokså kjedelige kampreferatet finner du her.

Personlig fikk jeg lite spilletid, særlig lørdag. Søndag spilte jeg en middelmådig kamp som libero, men fikk starte som kant i den siste matchen. Å bli byttet ut for å ikke ha fått nok legg (som jeg ikke kan kontrollere selv) var mildt sagt irriterende, men kanskje fysisk da jeg sliter med en del smerter i korsryggen for tida. Jeg har en utrolig lav feilprosent som kantspiller i år, med drøye to sett, og ingen angrepsfeil. At det primært skyldes liten spilletid i min hovedposisjon er ikke like kult.

No comments: