Friday, January 26, 2007

Hverdagsspekulasjoner 2

Avinor gjennomskuet
Er det ikke ironsisk at vannflaska mi på Gardermoen i den ene øyeblikket konfiskeres som potensielt flytende sprengstoff, før så i det neste uansvarlig og ukontrollert bli kastet i en søppelboks sammen med litervis av lignende utdetonert "terrorgods"? Det finnes flere eksempler på at Avinor har mindreverdighetskomplekser ovenfor resten av flynasjonene. For eksempel er Evenes lufthavns fem utganger gate 26-30. Denne kommentaren valgte Dagbladet i dag å publisere i seksjonen for :Sterke meninger.

Sirkus landsorganisasjonen
Hvorfor kan ikke jeg stoppe å le (av enkeltes manglende evne til å innrømme feil) når Valla lo?

Zalos fanteri
Som økonomisk dårlig stilt student, prøver jeg å spare grunker i alle fasene av hverdagen. Oppvaskmiddelet Zalo har lenge vært en favoritt, da kun en dråpe er nok. Men nyheten om nye Zalo Ultras ”mer kraft i hver dråpe” har vært mer til grenseløs frustrasjon enn en gledesmelding. For hvordan i #%$§ får man ut mindre enn en dråpe fra den #!* plastflaska?

2 comments:

Anonymous said...

Hvorfor det heter 26-30 skal jeg herved fortelle deg:) Årsaken er at resten av oppstillingsplassene(som du ikke ser fra terminalen) heter 1 til 25:)

sindre said...

takk for innspill, kjære anonym. Jeg setter stor pris på ikke bare at du tenkte på dett og hvorfor jeg ikke visste det, men faktisk tok deg bryet med å svare. Heia Evenes! :)