Wednesday, September 19, 2007

X: Thesis to download / Nedlastbar masteroppgave

A few weeks back I collected my final diploma, proving my media studies and master degree. It sure felt good. Half of it consisted of my thesis on media coverage of Christianity and Islam in the secular print press.

The thesis is now available from the University of Oslo’s website, as a PDF. Only the abstract is in English.

---

For noen uker siden var jeg og plukket opp det endelige vitnemålet som viser at jeg har fullført en mastergrad i medievitenskap. Dokumentet gjorde meg ikke mer sikker på at jeg faktisk hadde utført noe de siste to årene, men ble mer en hjelp til å innse at en epoke er over. Det å studere er et tilbakelagt kapittel for meg – i alle fall for en stund. Denne uka har jeg både tenkt tanken på å studere så ulike felter som utviklingsstudiet, organisasjon & ledelse, og sjelesorg.

Masteroppgaven er halvparten av mastergraden. Den er nå tilgjengelig for nedlasting via UiOs nettsider.

No comments: