Wednesday, September 26, 2007

X: Blog north/blog nord

I am in Tromsø (north of Norway) and am having a blast with working and meeting friends I have not seen in a while. Sigmund is my good host. My thoughts are floating, but the days are just too hectic to give me proper amounts of time to update my blog. Overall I take great comfort in being in the north again. Tomorrow I will head for my home town Brøstadbotn to be a part of this research seminar week, which runs all over the country (as far as I know). I will be participating in sharing the importance of being studying abroad.

Saturday I will return to Oslo.

Have a marvellous week!


---

Jeg er i Tromsø og stortrives med jobboppdrag og treff av gode venner jeg ikke har sett på lenge. Sigmund Augdal er en miskunnelig vert. Tankene strømmer, men dagene er for hektiske til at jeg også får produsert tekst fra bloggen. Men det er behagelig å være nord for en ukes tid. I morgen drar jeg til mitt hjemsted Brøstadbotn i Dyrøy kommune for å være med på forskningsdagene torsdag og fredag. Fredags kveld skal jeg ha andakten på møte til Laget. Lørdag er det retur til Oslo.

Ha en strålende uke!

No comments: