Sunday, November 26, 2006

X: Seier og tap på 10 sett

We lost 2-3 in volleyball today, but won 3-2 last Saturday. The current negativism and lack of enthusiasm is my explination of lacking determination and poor results.

Last Saturday night we also had our annual Christmas dinner/party event. Pictures can be viewed here.

---

Vi tapte mot Kolbotn i dagens volleyballdyst. Det er to tap av to mulige i årets serie. Jeg følte meg ikke helt til stede, litt småsyk/tom i hodet. Selv om tilbakemeldingene var positive, følte jeg det som alt jeg gjorde var mer eller mindre vilkårlig og at kontrollen manglet. Jeg skulle liksom returnere som stødig libero foran helgas viktige kamp, som vi tapte 3-2. Les kampreferatet her.

Sist helg slo vi Lier 3-2, uten å overbevise. Jeg spilte endelig kant, men fikk kun ett sett til tross for at min innsats var mer eller mindre feilfri. Dette var noe irriterende da mannskapet som var på surret en god del mot slutten av kampen. Kampreferat her.

Vorspiel, pinnekjøtt, dans, prat, underholdning og musikk er sentrale stikkord for det påfølgende julebordet samme lørdagskveld. Bildene forteller litt mer.

No comments: