Sunday, November 12, 2006

X: Close joy / Nært og glad

We were extremely close. My volleyball team (1 div) lost the quarter final today by lousy three points in tie break. Final score 2-3 (26-24, 17-25, 25-20, 16-25, 12-15). Personally I am satisified with my own libero effort against old team mates (I played with while living in the north). Even though we are out of the cup, there is not much dissapointment to be traced within me or the rest of the team, as we had nothing to lose, everyone thought we would be mashed, and we proved all wrong. Nor would we be able to afford an advancement :)

Right after the game I went to a city cafe to celebrat father’s day with him, my brother and his wife and a friend of my dad. It is nice to

Last nite I heard Funky Baptized in concert after attending a festivity meeting for the Norwegian IFES organization, NKSS, during its general assembly.

---

Vi var så nærme så nærme. OSI førstedivisjonslag tapte kvartfinalen i volleyballens Norgescup med usle tre poeng. Les kampreferatet mitt her. Personlig er jeg fornøyd med liberoinnsats mot gamle medspillere (BK Tromsø er i stor grad gamle Brøstadbotn jeg spilte på en gang). Selv om vi er slått ut, er det ikke så mye skuffelse og spore i meg selv og resten av lagskameratene, da vi absolutt ikke hadde noe å tape og var storfornøyd med å yppe litt med de store gutta.

Etter kamp dro jeg rett ned i byen på Den Gode Café med min far, en venn av ham (Vidar), min bror og hans kone (Ingunn Sofie). Det var tid for å ha litt familietreff og sette pris på fedrenes dag.

I går var for øvrig en stor kveld med ”Takk for Laget”, festivititene rundt NKSS’ generalforsamling (den kristne organiasjonen jeg har hatt desidert mest å gjøre med siden ungdomsskolen, og den tilhørende konserten med Funky Baptized.

2 comments:

Anonymous said...

Så holdt det nesten helt inn. Kjempekamp av OSI, så mørkt på det da vi lå under med 2-1 i sett. Men vi vant på en heldig dag. Ses på ei 3-meterøkt i romjula i Dyrøyhallen.

Anonymous said...

Takk for topp underholdning! Det va en utrolig artig kamp - og eg blei utrulig imponert over kor god OSI va. Å spille så jevnt med de aller beste i Norge, det fortell sett.
Takk for en trivelig dag. En sånn farsdag bli eg å huske lenge! Vi sees - i alle fall ei helg tell før dåkker kjem heim på juleferie!