Wednesday, August 30, 2006

X: Married brother pics/Gifte brorbilder

This week has been busier than updating a blog allows. After a lot of requests and questions, I will add some pictures from my brother's bucks night (July 27th) and the actual wedding (July 29th). As moving from a pc to mac took a bit longer than expected, I haven't worked out a proper naming-picture system, and apologize for this.

Furthermore, there are not many pics from the wedding as the married couple wished to keep as many as possible a bit for themselves to the selection for thank-you cards etc were selected. But you still get to see how lovely they were (and how much we fun we had the Thursday before).

BTW: This is the very first story published from an Apple machine.

---

Denne uka har travelhet overgått oppdateringsmuligheter for ting som bloggen. Etter mange ønsker, kan jeg endelig få publisere noen bilder fra min brors utdrikningslag (27. juli) og det faktiske bryllupet(29. juli). Overgangen fra PC til Mac har også tatt lenger enn ventet, og jeg beklager at jeg ikke har fått innarbeidet et brukbart navngiviningssystem.

Videre er det ikke så mange bilder fra den store dagen. Dette fordi ekteparet har ønsket å ha en del bilder for seg selv til bruk i takkekort og slikt. Selv tok jeg få bilder, men assisterte heller fotografen i bryllupet. Men du skal likevel ikke ha noen problem med å skjønne hvor flotte de så ut.

Dette er forresten den første saken jeg faktisk publiserer fra en Apple-maskin.

No comments: