Tuesday, February 19, 2008

X: Volleyball win/Skolerte gjestene

Friday was time for a 3-0 volleyball win (25-19, 25-11, 25-20), the first match for me in weeks. I came in halfway through the second game, and finished the match as an outside hitter.

Norwegian match report here.

We have played so NOT good this season and won only 3 of 10 regular matches. The humorous part is that due to our performances in the league tournaments and the way the points are calculated, we could potentially win the entire division if we win the final tournament.


---

Det ble nokså enkelt 3-0 over Topp Volley Norge på fredag. En noe seig start, og førstesettseier med noen få poeng, ble til stor sifre i de følgende to. Jeg kom inn midtveis i andre sett og gjorde en brukbar match, i alle fall på siste poenget. At jeg ikke fikk starte, ei heller på liberoplass, er jeg ikke helt enig i. Selv om jeg er noe redusert grunnet manglende trening og litt sykdom etter Mali-turen, har jeg prestert greit de siste ukene. Men når treneren har fått mandat til å ta ut og rotere på laget slik han ønsker, er det han som bestemmer.

Les kampreferatet her.

Vi har hatt en elendig sesong med bare 3 seiere på 10 forsøk i vanlig seriespill. Men på grunn av god innsats i serieturneringene og tilsvarende dårlig oppmøte eller resultat for mostanderne, har vi en teoretisk sjanse for å vinne hele serien ved seier i siste turnering i Lier i starten av mars. Se artikkel på Volleymedia.no for detaljer og forklaring.

No comments: