Saturday, May 27, 2006

X: List(e)mania

Lær meg selv litt bedre å kjenne gjennom mine svar til en e-post på rundgang. Etterpå kan du fylle ut/tenke hvor du selv ville sette kryssene.
--
Get to know me a little better, based on my answers from a chain e-mail. Afterwards/during you can fill in the x-es yourself.

Jeg har/I have:
( ) røyka/smoked
( ) vært full/been drunk
(x) vært forelska/been in love
(x) blitt dumpa/been dumped
( ) dumpa noen/dumped someone
( ) fått sparken/been fired
( ) rømt hjemmefra/fleed from home
(x) hatt følelser for noen som ikke har visst det/had feelings for someone who did not know
( ) blitt arrestert/been arrested
( ) klina med en ukjent/made out with a stranger
( ) gått på en blind date/had a blind date
(x) løyet for en venn/lied to a friend (rarely, long time ago)
( ) vært forelska i læreren/been in love with the lecturer
(x) skulka/shrik (school)
( ) sett noen dø/seen someone die
( ) vært forelska i en jeg har snakka med på nettet/been in love with an online person
( ) vært i/been to Canada
(x) vært i/been to Mexico
(x) vært i/been to Asia
(x) fløyet/flown (in an airplane)
( ) spydd i en bar/thrown up at a bar
( ) sett en del av meg selv brenne/seen a part of myself burn
(x) spist sushi/eaten sushi
(x) stått på snowboard/snowboarded
( ) crowdsurfet under en konsert/crowd surfed during a concert
( ) vært i et voldelig forhold/been in a violent relationship
(x) tatt smertestillende/taken anesthetics
(x) elsker eller savner noen akkurat nå/love or miss someone at this instant
(x) ligget på ryggen og sett skyene sveve forbi/lied on my back watching the clouds go by
(x) laget engler i snøen/made snowangels
( ) hatt et te-party/held a tea-party
(x) hatt mer enn 10 000 kr i hånda/held more than AUD 2000 equivalent (cash)
(x) bygget ett sandslott/built a sand castle
(x) hoppet i en vanndam/jumped in a water pit
(x) hoppet i en løvhaug/jumped in a pile of leaves
(x) akt akebrett/sledged (on snow)
(x) jukset når jeg har spilt spill/cheated when playing a game
(x) vært ensom/been lonely
( ) sovna på skolen/jobben / fallen asleep at school/uni/work
( ) brukt et falskt legitimasjonskort/used a fake ID
( ) vært et sted det er jordskjelv/been in an earthquake
(x) tatt på en orm/slange / touched a worm/snake
(x) sovet under stjernene/slept under the stars
(x) blitt kilt/been tickled
( ) blitt ranet/been robbed
(x) blitt misforstått/been misunderstood
( ) tatt hånd om et skadet dyr/taken care of an injured animal
(x) vunnet en konkurranse/won a competition
(x) gått på rød mann/walked on red pedestrian light
( ) blitt utestengt fra skolen/been expelled
(x) vært i en bilulykke/been in a car accident (minor ones only)
(x) hatt krampe/cramped up
(x) kjent meg som en utstøtt/felt like an outcast
( ) spist en hel boks med is på en natt/eaten a box of ice cream in one night
( ) danset i månelyset/danced in the moon light
( ) hatet mitt utseende/hated my looks
( ) vært vitne til et innbrudd/witness a burglary
(x) ikke hørt på hva hjertet sier/not listened to my heart
( ) vært besatt av post-it lapper/been obsessed with post-it notes
(x) gått uten sko i leire og presset leira mellom tærne/walked on clay without shoes
(x) gått meg bort/gotten lost
(x) vært på andre siden av landet/been at the other side of the country
(x) svømt i havet/swam in the ocan
( ) kjent som om jeg holder på å dø/felt as if I was about to die
( ) grått meg selv i søvn/cried myself to sleep
(x) lekt tyv og politi/played ”thief and cop”
(x) sunget karaoke/sang karaoke
(x) betalt for mat med bare mynt/paid for food with coins only
(x) gjort noe med meg selv som jeg ikke burde gjort/done something to myself I shouldn’t have
(x) tulleringt/prank called
(x) fanget et snøfnugg på tungen/caught a snowflake with my tongue
(x) dansa i regnet/danced in the rain
(x) skrevet brev til julenissen/written to Santa
(x) sett på solnedgangen sammen med noen jeg bryr meg om/watched the sunset with someone I cared about
(x) blåst bobler/blown bubbles
( ) gjort opp ild på en strand/made fire on a beach
( ) ødelagt en fest/destroyed a party
(x) gått på rollerblades/been rollerblading
(x) fått et ønske oppfylt/have a wish granted
( ) hatt på ekte perler/worn real pearls
(x) hoppet fra en bro/jumped from a bridge
(x) spist hund/kattemat/eaten dog/cat food
( ) sagt til en fremmed at du elsker henne/told a stranger I loved her
(x) kysset et speil/kissed a mirror
(x) sunget i dusjen/sang in shower
(x) hatt på en svart klesdrakt/worn a black outfit
(x) drømt at jeg gifta meg med noen/dreamt that I married someone
( ) limt fast din hånd i noe/glued my hand to something
(x) satt fast tungen på metall/had my tongue caught on metal (frozen)
( ) kysset en fisk/kissed a fish
( ) vært en/been a cheerleader
(x) sittet på et tak/sat on a roof
( ) skreket så ille at jeg fikk problemer med å puste/ screamed so viciously that I encountered breathing problems
( ) bygd en kjerre/built a cart
( ) pratet i telefon i mer enn fire timer/spoken on the phone more than four hours
(x) vært oppe hele natta/been up all night
( ) ikke dusja på en uke/not showered for a week
(x) plukket og spist ett eple direkte fra treet/picked an eaten an apple directly from the tree
(x) klatra i trær/climbed trees
(x) hatt en hytte i et tre/had a tree house
(x) bydd på en auksjon/bid at an auction (online)
( ) er redd for å se på skrekkfilm alene/afraid to watch horror movie by myself
(x) tror på spøkelser, det er mer mellom himmel og jord/believe in ghosts, that there is more between heaven and earth (the latter part)
( ) hatt på stygge eller annerledes klær på skolen for å høre hva folk sier/worn ugly or differnt clothes to school to see what other people thought
(x) spist kylling/eaten chicken
(x) blitt kastet i et basseng med klærne på/thrown in a pool with my clothes on (first aid course in grade school)
(x) blitt fortalt av en fremmed at du er sexy/been told by a stranger that I am sexy
( ) brekt et ben/broken a leg
(x) fanget en fisk og siden spist den/caught a fish and eaten it
(x) fanget en sommerfugl/caught a butterfly
(x) ledd så mye at jeg gråt/laughed so much that I started to cry
(x) grått så mye at jeg begynte å le/cried so much that I started to laugh
( ) juksa på en prøve/cheated on a test
(x) glemt noens navn/forgotten someone’s name
(x) besvimt/fainted
(x) grått på bussen/cried on the bus
(x) pratet med en fremmed i mer enn fem minutter/talked to a stranger more than five minutes
( ) gitt en uteligger mer enn 50 kroner/given a begger more than AUD 10
( ) spytta på noen jeg ikke har likt/spit at someone I did not like
( ) hoppet fallskjerm/jumped in a parachute
( ) vært utro/been unfaithful
( ) vært sjalu/been jealous
(x) kan skrive uten å titte på tastene/can type without looking

No comments: