Saturday, December 22, 2007

Teipet sterk mening

I dag var jeg på trykk i Dagbladet - med følgende kommentar på Sterke Meninger:

Bortkastet teip
Hvorfor i all verden bruker hopptrenerne- og lagledere masser av tid og energi på å filme sine utøvere med dårlige handholdt utstyr? Er det noen som kan tipse dem om at det går an å ta opp TV-sendingene på video og heller be dem nyte rennet?

Her er noen andre ytringer jeg har klapret i dagboka mi den siste tiden:

Bakskjermraseri
Til deg som har stjålet bakskjermen på sykkelen min to ganger i løpet av to uker: Kan du vennligst si fra på forhånd neste gang du planlegger å gjøre det en dag det høljeregner, etter at sykkelbutikken på hjørnet har stengt? Vær på vakt for en gjennomvåt, gjennomprovosert mann med balltre og hevnlyst.

Grønn glede
TV2-nyhetene melder at FEE Norge (Foundation for Environmental Education) deler ut grønne flagg med logoen sin på til alle skoler som satser på miljø. Oj oj oj så inspirert og supermotivert jeg ville blitt for en bærekratig utvikling for kloden om en privat stiftelse hadde drevet høyreist reklame og markedsføring ved hjelp av flaggstanga mi!

Misvisende reklame
Gebyrfri.no reklamerer disse dager med at de har 98 % tilfredse kunder.
Wow, liksom?! De som misliker tjenesten har selvsagt funnet andre leverandører av banktjenester. Det eneste oppsiktsvekkende for meg er hvem i alle verden de to prosentene er som ikke evner å melde seg ut.

1 comment:

Ingvill Humlebrekke said...

Haha!!!
Nå fikk i alle fall jeg meg en god latter:)
Krysser fingrene for at du kommer deg hjem i dag!!