Monday, July 10, 2006

X: Rannveig + John Olav = marriage/ekteskap

My childhood friend John Olav got married to the very cozy and friendly Rannveig on Saturday, July 1. I served food during the dinner, but got to hear all the speeches, attend the whole afternoon reception, take lots of pictures and catch up with a bunch of friends I haven’t seen after returning to Norway.

Have a look at some of the pictures.

---

Det er stas med bryllup. Særlig med nære venner i nærheten i strålende solskinn og der ingenting virker å gå galt eller heftes på noen slags minneverdig måte. Det nye ekteparet virket bombesikre på hverandre og virkelig lykkelig i sin framferd og med sine ord.

Vielsen mellom min barndomsvenn John Olav Taylor og hans utkårede og svært hyggelige Rannveig (tidligere) Holmeide var i Grefsen kirke lørdag 1. juli. Festen fant sted i et mindre menighetssenter lengre opp i Maridalen.

Som servitør var det kanskje hektisk og kjør i løpet av dagen, men også en fin måte å kunne bidra på. Jeg liker å kunne bistå på denne måten, særlig ettersom jeg fikk anledning til å høre på så å si alt av taler og få ”fri” i kaffen.

Det var også trivelig å gjenforenes med en rekke gode kompiser jeg ikke har sett på minst et halvt år.

Før Nord-Norge delegasjonen dro hjemover i 1-tida, tok vi en vaskesjau i leiligheten til de nygifte.

Noen av bildene fra festdagen er vel så beskrivende som mine ord.

Gratulerer igjen!

No comments: