Thursday, November 06, 2008

X: In/Med på Max Manus!

My house mate Asbjørn, my good friend Kjetil and I will be a part of the movie Max Manus. The most recent trailer presents both Asbjørn (guy nr 2) and I (at the door) in a few-frame-long part of a assassination scene, conducted by seven nazi soliders; seven walker-ons. This produced a somewhat childlike excitement within.

---

En barnlig iver bredte seg da jeg midtveis i den siste traileren om Max Manus, dro kjensel på noe veldig kjent: meg selv. Den drøyt to minutter lange snutten har med en scene av tyske soldater springende inn ei dør og opp ei trapp for å utføre et attentat. Dette varer knapt et sekund på traileren, men var nok for oss som har vært med som statister til å gjenkjenne den. Jeg står og holder døra. Asbjørn Aas, min medboer, er den andre springeren i rekka. Kjetil Senum, min gode venn som også er blant de 7, vises ikke de få bildene. Men da traileren tar med bilder fra scenen, er det veldig stor sannsynlighet for at den vies litt mer plass i filmen.

Jeg og Kjetil var også norske offiserer i frigjøringsscenen helt til slutt. På traileren vises vi ei, men om de bruker flere klipp herfra, kan det jo tenkes :)

Barnlig, men gøy.

2 comments:

Anonymous said...

Etter to forsøk, dro jeg kjensel på en kjenning:)

Anonymous said...

Sindre, Thats soo cool! Only half the trailer loaded, and some was in english, and some was not. Hopefully I will be able to watch it!