Friday, October 26, 2007

X: Volleyball loss/Sportslig askeonsdag

After a strong 3-1 win over Koll on the weekend, it was highly disappointing to lose 3-1 in the league match Wednesday. I came in towards the end of the first game, just to show over the scope of the second, that I should have remained on the bench. Although my ankle is gradually improving, my play has been very random recently. Match report in Norwegian here.

Hopefully this will pick up on the weekend, as we head for Stavanger for important ranking tournament points (for the league).

---

Etter å ha slått Koll 3-1 i helga, var det ekstra surt å tape 3-1 på hjemmebane i seriekampen onsdag. Kampreferatet har mer om det forKollete forløpet. Jeg ble byttet inn på slutten av første sett, bare for å bruke det og andre sett til å vise at jeg burde holdt meg på benken mot de sortkledte motstanderne. At jeg ikke fikk ta imot hemmer nok min involvering i spillet og ankelen min er ikke 100 % i orden. Men jeg har ingenting fornuftig å skylde på for en laber innsats.

Forhåpentligvis kan dette forbedre seg når vi i kveld setter kursen for Sandnes (ved Stavanger) for å spille rankingturnering i helga. Søndag kveld og mandag skal jeg også gjøre et par skriveoppdrag for jobben (Agenda 3:16).

No comments: