Sunday, October 01, 2006

X: House warming & volleyball win/Inflyttingsfest og volleyballseier

From yesterday and overnight I visited the village of Vikersund where a close friend, Gundhild, and her sister hosted their house warming. Several good personalities gathered for a positive and fun get-together.

On the way back to Oslo today, I stopped for this weekend’s volleyball match. The opponent was elite (top division) material last year. This year they were stomped by us in division one (3-1; 25-7, 22-25, 25-22, 25-23). Two out of two possible wins feels good, but I would have been better if I had not displayed such a weak performance as I felt I did in the libero role.

---

Fra i går kveld til i ettermidag fant en innflytningsfest sted i det nykjøpte huset til Gundhil og Audrun Fretland. Førstnevnte bodde i samme hus som meg i kollektivet jeg bor på nå for mitt første år i Oslo (2002-03). Vi har holdt god kontakt siden. En herlig samling individer fant veien til Gesthus ved Vikersund i Modum kommune.

Etter overnatting og en gåtur i dag, gikk turen via Lier for helgas volleyballbatalje. Selv om vi vant mot fjorårets elitelag Lier, er jeg langt fra fornøyd med egen prestasjon på liberoplass. Jeg er redd jeg delvis har forspilt mine sjanser til å starte på banen på en stund. Men gitt opp er jeg langt fra å gjøre. Les kampreferatet her.

1 comment:

mr Ling said...

hellooo!!

Hva skjer?



-Erling